maandag 2 april 2012

Handmade in Belgium 1 april 2012

Het is fijn geweest, meer nog: het was super leuk, en een groot succes, dank zij de goede organisatie (een dikke pluim!), een inspirerende en verrassende locatie, en echt waar en bovenal:  een fantastisch publiek.
Een paar foto's van ons standje, voor het event begon, nadien hebben we er niet meer aan gedacht wat sfeerfoto's te maken, het was echt te druk.
Maar ik geniet nu nog na, al is de opruim en het inventariseren misschien wat minder leuk nu, maar part of the job ;-)).
En nog een dikke merci aan Margo, dikke kus Margoke.









1 opmerking:

  1. veerle Lakiere2 april 2012 om 04:47

    Geweldig, Mimi! Dit is echt heel professioneel! Ik had gisteren mijn klaproosoorbelletjes aan en kreeg complimenten!
    Ik vind die halssnoeren met klaprozen nog altijd even mooi.... maar ook de grotere klaproosoorbellen... de sjaals. Ik zou eens moeten gaan kijken in de Parijsstraat waar je een verkooppunt hebt, dichtbij Dijlehof waar mama zit.

    BeantwoordenVerwijderen