donderdag 10 mei 2012

er was eens ...

Een lieve klant met een nieuwe jurk in blauw.  Het was zo maar geen blauw: was het blauw of was het paars, het ene met een tikje van het andere bleek zo na wat uitproberen.
Geen probleem, ik zou het eens rap gaan fiksen, kleuren madam die ik ben ;-).


Het uitproberen op papier is één ding, en al vlug was het min of meer OK, nog een tikje van dat, nog wat meer van het andere, nog eens opnieuw, soit, ik had het.  Bleek het op mijn papierkleien vormpje toch wat anders uit te vallen, en kon ik weer opnieuw starten.  Wat vreemd was: de rode tinten drongen altijd in de klei, het blauwe bleef op de oppervlakte, don't ask me why, maar zo was het.
Ik heb het na 3 probeersels toch kunnen fiksen, en al is het niet exact hetzelfde, de benadering is er.





Eerder deed ik het nog op bestelling, zoals:


of




of

Geen opmerkingen:

Een reactie posten