vrijdag 25 mei 2012

Sakosjen

Ik doe het niet vaak, foto's maken van mijn tassen, ik ben dan ook wat low-profile als het om tassen gaat.  Maar soms valt het al wat beter mee dan andere keren.
Maar vooruit, een paar fotokes, want 't is al lang geleden:





Deze tas is  stikken en stikken en stikken, rond en rond, en dan binnestebuiten keren, voor de kenners.  Maar dus: super simpel.  Sluit met een  magneetje, en als siersluiting koos ik voor een knoop van Nausika: www.nausika.be

Nr 2, is mijn préféreeke:




Oranje daim, met een gele voering (zut, vergeten te fotograferen), met beugel-sluiting en lange riem.

En dan de derde:





Het klinkt misschien wat oneerbiedig (want een cadeautje voor Margo die ze wel geweldig vindt), maar dit is mijn miserie-tas.  Nog nooit zoveel gesukkeld en gesakkerd op een tas, en nee, ik zal er geen 1ste (of 2de, of 3de) prijs mee winnen, maar als ik ze zo zie op de foto, lijkt die dan toch nog OK.  De voering is ook niet mis: pastel-groen.
Maar BLIJ dat ik was toen die af was!


3 opmerkingen:

  1. prachtig! de bovenste vind ik de leukste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze worden alsmaar mooier! Ik mis trouwens de foto van de geldbeugeltas nog.... Die is ook héél mooi!
    Je bent absoluut een creatieve duizendpoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, die vind ik ook wel geweldig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen