vrijdag 21 oktober 2011

Vervolg op het verhaal van de zijden sjaal

Ja, daar lagen ze op de foto, in mijn blogbericht van 10 april (!):  zijden sjaals en een selectie satijnen bobijntjes klaar om te haken.
Welnu, gehaakt heb ik, maar in stukken en beetjes, en eigenlijk heb ik nog maar 1 foto van een afgewerkte sjaal, ziehier het resultaat:





't Is wat gefrutsel en een leesbril heb ik echt wel nodig, maar het was zo leuk te doen, en het gebeurde dan wel eens Veerle :-)) dat ik aan je dacht, en aan je eindeloze geduld in het creëren van je aller mooiste juwelen. 
http://www.nevousinstallezpas.be/
Bon, het is niet mijn bedoeling die juwelen te evenaren, maar zo fijn eens met draad te werken.  De gehaakte figuurtjes heb ik met vilten bolletjes afgewisseld.
Maar er zijn nog meer sjaaltjes in de maak, wordt dus weer vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten